mércores, 3 de xuño de 2020

MÉRCORES, 3 DE XUÑO


👉TAREFA 1: CIENCIAS, INVESTIGAMOS🔍
Xa estamos en xuño e queda pouquiño para que arranque o verán, apenas 3 semaniñas e poderemos disfrutar del.
Hoxe toca investigar cales son as froitas de verán e facer unha lista con elas.

👉TAREFA 2: MATEMÁTICAS


2ºB: Ficha de  numeración do libro (cor laranxa)

Nos exercicios máis difíciles, agradecemos a axuda das familias para que os rapaces poidan facelos sen dificultade. GRAZAS💗

👉TAREFA 3: LENGUA CASTELLANA

Busca en la sopa de letras palabras con MP Y MB
Luego escríbelas debajo y dale a corregir. 
¿Qué puntuación conseguiste?
No hace falta imprimir ni copiar en la libreta.

👉TAREFA 4: LINGUA GALEGA

Tarefa de competencia lectora do libro (cor verde clara).

PARA REMATAR...

No libro bestiario doméstico tocou ler o capítulo da mosca.
Se ti foses a mosca Uxía, como farías para escapar da tea de araña?
Escribe a túa resposta en comentarios:

17 comentarios:

  1. Mordisquear la tela de araña 🕸🕸🕷🕷🕷🕊🕊🕊🕊🕊👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

    ResponderEliminar
  2. Hola son Uxía f. Non sei non teño resposta. *o* o-o +o+ 8o-o.

    ResponderEliminar
  3. Romper la tela de araña 💪🎂 soy Juan.

    ResponderEliminar
  4. Ola, son Alba, eu faria un trato coa araña, bo día.💋😘

    ResponderEliminar
  5. Hola, soy Martín, yo sí fuera la mosca Uxía me cogería con las manos de la tela de araña, después con los pies y haría una voltereta alucinante y saldría de la tela de araña.
    Besos, chao.😘😘😘

    ResponderEliminar
  6. Ola son Nerea, eu non puiden ler o capitulo da mosca por que estaa na casa de mi aboa e nos olvidamos d levar os deveres

    ResponderEliminar
  7. Mordiendola,jijiji. Soy Maria ������

    ResponderEliminar
  8. Bos dias son Xiana,eu fariame a morta e como a araña lle daria pena e me soltaria

    ResponderEliminar
  9. Emma:Eu romperia a tela de arana con a mina super forza

    Lia:eu mataria a arana.

    ResponderEliminar
  10. Hola bos dias son Leire se foxe a mosca Uxia me faría amiga dela enton me soltarìa chao besos 🕷️🕷️🕸️🕸️🕷️🕷️🕸️ 😍😍😻😍😻😻🕷️🕷️🕷️🕷️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕷️🕷️🕷️🕸️🕸️🕸️

    ResponderEliminar
  11. Lola Dóniz villaverde3 de xuño de 2020, 13:32

    Hola yo si fuera la Úxia let pediria a la araña que me alludara������������������por favor por faborcito.��������������������������������������

    ResponderEliminar
  12. Son Naia,eu comería a tela de araña����������������☠☠☠☠☠☠����������������������������

    ResponderEliminar
  13. Hola soy Martina si fuera la mosca Uxia romperia la tela de arana 🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸 La romperia con mis patitas 😊 besos para todos y todas 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    ResponderEliminar
  14. Hola soy Noel si fuera Uxia llebaria un mini cuchillo🤬🤬🤬

    ResponderEliminar
  15. Hola soy Uxía, yo intentaría hacer un trato con la araña para que me dejara marchar 🕸🕷🕷🕷🕷

    ResponderEliminar
  16. Hola soy Alicia, yo sí fuera la mosca Uxía, me movería muy rápido para romper la tela de araña.����������

    ResponderEliminar
  17. hola soy Ángel y llo lediria que estoy maldita y que si me comiese se moriria envenenada...

    ResponderEliminar

Escribe o teu nome no comentario :)